» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. آشنایی با دو کتاب در کمتر از پنج دقیقه
بازاریابی کارآفرینانه و خداشناسی برای کودکان در نورسیده‌های نهم







کتاب‌های «بازاریابی کارآفرینانه» و «به من بگو خدا کیست؟» از مجموعه سری نهم بسته «نو رسیده‌ها» برای استفاده علاقه‌مندان به مطالعه معرفی می‌شوند.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب «بازاریابی کارآفرینانه» نوشته جلیل صمد آقایی به همراه کتاب «به من بگو خدا کیست؟» نوشته غلامرضا حیدری ابهری دو عنوان از مجموعه سری نهم بسته «نو رسیده‌ها» است که برای آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی معرفی می‌شوند.

خلاصه‌ای از این دو کتاب، از میان بیش از 70 عنوان ارسالی در بسته نهم «نو رسیده‌ها» انتخاب شده است؛ در ادامه این خلاصه‌ها را می‌خوانیم:
 
  

1) بازاریابی کارآفرینانه
جلیل صمد آقایی/ دانش پژوهان جوان/ 221 صفحه / موضوع: اقتصاد

این کتاب برای چه کسانی مفید است؟ کلیه افرادی که قصد تأسیس شرکتی را دارند یا به نوعی در فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار وارد شده‌اند می‌توانند از محتویات این کتاب برای رشد و پیشرفت سازمان خود و یا آمادگی بیشتر برای ورود به کسب و کارهای جدید، بهره مند شوند. به عبارت دیگر این کتاب موارد جذابی برای کلیه شرکت‌های کوچک، متوسط و نوپا دارد که خواهان رشدی سریع بوده و قصد دارند از روش و تفکر خلاق و کارآفرینانه بر رقبا فائق آیند. همچنین این کتاب ابزار مناسبی برای مشاورین و افرادی که قصد دارند به یک شرکت تأسیس یافته کمک کنند تا بازاری جدید را شناسایی و یا خلق کنند، است. این کتاب برای افرادی که قصد دارند در استخدام یک سازمان کارآفرین در آیند یا با یک کارآفرین شراکت نمایند بسیار آموزنده است.

می‌توان گفت کتاب تمام آنچه را که یک کارآفرین باید برای ایجاد و توسعه و حفظ خود در بازار پیچیده‌ی امروز بداند را به صورت کاملاً کاربردی به مخاطب عرضه داشته است.
 
 
  2) به من بگو خدا کیست؟
(خداشناسی قرآنی شکوفه‌ها)/ غلامرضا حیدری ابهری/ انتشارات جمال/ دوره ده جلدی / موضوع: دین، کودک و نوجوان

مجموعه «به من بگو خدا کیست؟» با ارائه‌ یک دوره خداشناسی متناسب با ذهن و ظرفیت کودک، به تقویت بنیان تربیت دینی می پردازد و بر دریافت‌های توحیدی و فطری او که هنوز با شبهه‌ها و اندیشه‌های ناپاک آلوده نگشته تأکید می‌کند. مجموعه حاضر به بخش مهمی از پرسش‌های توحیدی کودکان پاسخ می‌دهد.

در هر یک از مجلدات این دوره 10 جلدی کودک با یکی از صفات و ویژگی‌های خداوند که در یک آیه قرآن مطرح شده آشنا می‌شود. هر مجموعه در 12 صفحه به انتقال مطلب پرداخته است. از دیگر ویژگی‌های کتاب نثر روان، تصاویر جذاب، تمام رنگی و گلاسه و ترجمه تمام مطالب به زبان انگلیسی است.
 
گفتنی است ارسال منابع جدید کتابخانه‌ای با نام بسته‌ «نو رسیده‌ها» در دوره جدید نهاد از مهرماه سال گذشته و به همت اداره کل منابع نهاد آغاز شده است و تاکنون نیز هشت بسته در قالب این طرح به تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور ارسال شده و کار ارسال سری نهم نیز در حال اتمام است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394 | 8:15 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.